Ris och Ros

På LR är vi medvetna om vad vi gör och vi förstår vad som är viktigt på spel för ditt företag och vi gör vårt yttersta för att tillämpa vår expertis och göra ert ledningssystem mer effektivt. Det är därför vi är en av världens ledande företag inom certifieringstjänster. Vi gör allt vi kan för att uppfylla de högt uppsatta förväntningar vi har på våra tjänster. Dock kan saker och ting gå fel och när detta inträffar måste vi informeras så att vi kan justera detta och förhindra ytterliggare brister i framtiden.

Ros

Vi är alltid tacksamma att motta positiva kommentarer då det hjälper oss att tillämpa detta i hela vår organisation. Dela gärna med dig genom att använda vårt formulär

Ris

Är du kund till oss och har problem med någon våra tjänster? Följ då processen som finns beskrivet i PDF-dokumentet nedan.

Information note - The LR Management Systems Complaints & Appeals process

Om du är missnöjd med ett företag som är klient till LR, måste du först kontakta detta företag i fråga och följa deras procedurer. Om du redan har gjort detta och inte är nöjd med svaret från vår klient, vänligen kontakta oss och beskriv problemet.

Vänligen använd alltid vårt formulär om du vill ge ris eller ros gällande någon av de tjänster som levererats av Lloyd´s Register.